Oferta galeryjna

Galeria sztuki

PANEK Jerzy
PANEK JerzyPANEK JerzyPANEK Jerzy
Tytuł:Zestaw sześciu prac o tematyce portretowo-animalistycznej
Technika:pastel, akwarela, kredka, tusz, papier
Wymiary:szczegóły w uwagach poniżej
Uwagi:Jerzy Panek, "Lew" (1945)
Technika: tusz, papier | Wymiary: 22 x 31,5 cm
Sygnowany i opisany ołówkiem l.d.: "Panek | 45 ASP"
Widoczne drobne naderwania papieru przy krawędziach podłoża.
Widoczne przetarganie papieru (ok. 3,5 cm) w środkowej części górnej krawędzi podłoża.

Jerzy Panek, "Autoportret"
Technika: tusz, papier | Wymiary: 20,5 x 15 cm
Opisany kredką śr.g.: "19.VII."
Widoczne przetarganie papieru (ok. 1 cm) przy lewej dolnej krawędzi podłoża.

Jerzy Panek, "Portret w błękicie" (1973)
Technika: akwarela, kredka, papier | Wymiary: 20,5 x 15 cm
Datowany l.g.: "9.12.73."

Jerzy Panek, "Portret" (1995)
Technika: pastel, papier | Wymiary: 29,5 x 20,7 cm
Sygnowany i datowany ołówkiem p.d.: "Panek 95r"
Opisany ołówkiem na odwrocie: "JERZY PANEK, SPIS 11.II.2001"

Jerzy Panek, "Portret z fioletem"
Technika: pastel, papier | Wymiary: 14 x 21 cm
Sygnowany ołówkiem l.d.: "Panek"

Jerzy Panek, "Mężczyzna"
Technika: tusz, papier | Wymiary: 23,7 x 19,3 cm
Opisany ołówkiem na odwrocie: "JERZY PANEK, 1958/59, WŁASNOŚĆ SPADKOBIERCÓW (BM)"

PROWENIENCJA:
- kolekcja Jerzego Panka,
- kolekcja prywatna.
zapytaj o cenę
HAJDUKIEWICZ Mateusz Ludwik
HAJDUKIEWICZ Mateusz LudwikHAJDUKIEWICZ Mateusz LudwikHAJDUKIEWICZ Mateusz Ludwik
Tytuł:Dziecięcy strach
Technika:olej, tektura
Wymiary:49,5 x 69 cm
57,5 x 78 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "HAJDUKIEWICZ.L."
W górnych narożnikach widocznie niewielkie uszkodzenia malatury.
zapytaj o cenę
RUBCZAK Jan
RUBCZAK JanRUBCZAK JanRUBCZAK Jan
Tytuł:Zamek Dunajec w Niedzicy
Technika:akwarela, ołówek, papier naklejony na tekturę
Wymiary:33,5 x 48 cm (w świetle passe-partout)
59 x 72,5 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "Jan Rubczak"
zapytaj o cenę
PANEK Jerzy
PANEK JerzyPANEK JerzyPANEK Jerzy
Tytuł:Zestaw pięciu rysunków
Technika:tusz, ołówek, papier
Wymiary:szczegóły w uwagach poniżej
Uwagi:Jerzy Panek, "Portret mężczyzny" (1942)
Technika: ołówek, papier | Wymiary: 28,5 x 20,5 cm
Sygnowany i datowany p.d.: "Panek | 42"

Jerzy Panek, "Akt stojący"
Technika: ołówek, papier | Wymiary: 29,5 x 21 cm
Sygnowany kredką l.d.: "Panek"

Jerzy Panek, "Para" (1959)
Technika: tusz, papier | Wymiary: 18,6 x 23,5 cm
Datowany ołówkiem p.d.: "59"
Opisany ołówkiem na odwrocie: "JERZY PANEK, 1960, WŁASNOŚĆ SPADKOBIERCÓW"

Jerzy Panek, "Portret w swetrze"
Technika: tusz, papier | Wymiary: 23,5 x 18,5 cm
Opisany ołówkiem na odwrocie: "JERZY PANEK, 58/59, WŁASNOŚĆ SPADKOBIERCÓW (BM)"

Jerzy Panek, "Koza"
Technika: tusz, papier | Wymiary: 20 x 29,5 cm
Opisany p.d.: "2.10."

PROWENIENCJA:
- kolekcja Jerzego Panka,
- kolekcja prywatna.
zapytaj o cenę
KSIĄŻEK Bolesław
KSIĄŻEK BolesławKSIĄŻEK Bolesław
Tytuł:Kinkiet z motywem florystycznym
Technika:ceramika szkliwiona
Wymiary:36,5 x 23,5 x 7,5 cm
Uwagi:Sygnowany śr.d. monogramem "KB"
zapytaj o cenę
AXENTOWICZ Teodor
AXENTOWICZ TeodorAXENTOWICZ TeodorAXENTOWICZ Teodor
Tytuł:Hucułka z koszykiem (przed 1917)
Technika:pastel, papier naklejony na tekturę
Wymiary:98 x 54 cm
111 x 68 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany l.śr.: "T. Axentowicz"
Na odwrocie metka Magazynu Artystycznego i Salonu Obrazów Juliana Burofa w Warszawie z dnia 21 października 1916 roku z opisem obrazu oraz dwie nalepki Składu Farb i Przyborów Malarskich Juliana Burofa.

Więcej o obrazie Teodora Axentowicza w przekrojowym artykule na blogu [ZOBACZ]


OPIS PRACY:
Wiele miejsca w malarstwie Teodora Axentowicza zajmowała tematyka huculska. W pracach podejmujących ten motyw artysta najczęściej ukazywał w ujęciu portretowym Hucułów na tle pokrytego śniegiem wycinka szkicowo zaznaczonego pejzażu.
W prezentowanym obrazie dostrzegalna jest finezja Teodora Axentowicza w ukazywaniu światłocienia i subtelność, z którą przy zawężonej gamie barwnej oddawał poszczególne tonacje kolorystyczne ożywiając całość w tym przypadku czerwonawym akcentem chusty na głowie dziewczynki i haftów na jej ciemnym okryciu. Niezwykle istotnym i powszechnie stosowanym przez artystę zabiegiem było wykorzystywanie barwy podłoża do budowania kompozycji - tutaj jasnobrązowy kolor papieru delikatnie prześwituje w dolnych partiach ukazujących śnieg, wpływając tym samym na głębię przedstawienia, z kolei w górnej części pola obrazowego stanowi delikatne tło dla ledwie naszkicowanego krajobrazu z zaznaczonymi sylwetami huculskich chat. Znamienna dla Teodora Axentowicza płynna i ekspresyjna zarazem linia, za pomocą której nakreślono sylwetkę postaci i pejzaż w tle, potęguje nastrój melancholii i zawieszenia w czasie.
Warto podkreślić trafność, z jaką malarz oddał charakter klimatu Huculszczyzny, a także cechy charakterystyczne fizjonomii i stroju jej mieszkanki.
zapytaj o cenę
DALI Salvador
DALI SalvadorDALI SalvadorDALI Salvador
Tytuł:Surrealistyczny anioł
Technika:brąz, edycja 1151/1500
Wymiary:56 x 23 x 12 cm
Uwagi:Sygnowana: "Dali"
Opisana: "1151/1500"

Rzeźba posiada notarialny certyfikat autentyczności z 1986 roku. Odlew wykonany za życia artysty we współpracy z Rudolfem Romem.

OPIS PRACY:
Prezentowana rzeźba przedstawia skrzydlatą postać anioła, z uabstrakcyjnioną głową w kształcie ostrosłupa i ażurowym tułowiem z centralnie umieszczonym otworem. Figura od pasa w dół została okryta swobodnie drapowaną szatą. Sylwetka postaci jest w swoim charakterze niezwykle delikatna i androgyniczna.
Anioły niejednokrotnie powracały w twórczości Salvadora Dalego. Artysta jest autorem wielu rzeźbiarskich, ale także i dwuwymiarowych kompozycji, w których w twórczy sposób przetwarzał ten motyw. Praca "Surrealistyczny anioł" może być odczytywana z jednej strony jako artystyczna gra Salvadora Dalego z takimi przedstawieniami jak słynna antyczna rzeźba "Nike z Samotraki", z drugiej jednak ukazanie postaci z geometryczną trójkątną twarzą może być odczytywane jako nawiązanie do siły duchowej lub doskonałości, z kolei otwór w piersi można interpretować jako zabieg mający zachęcić odbiorcę do spojrzenia poza to, co materialne. Salvador Dali w oferowanej pracy zawarł w znamienny dla siebie sposób w pięknej, ale szokującej zarazem, formie wizualnej bogactwo treści.
zapytaj o cenę
AXENTOWICZ Teodor
AXENTOWICZ TeodorAXENTOWICZ TeodorAXENTOWICZ Teodor
Tytuł:Krakowianka
Technika:pastel, karton naklejony na tekturę
Wymiary:61 x 41,7 cm
82 x 60 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.g.: "T. Axentowicz"
Widoczny ślad po naderwaniu kartonu (p.g.)

Więcej o obrazie Teodora Axentowicza w przekrojowym artykule na blogu [ZOBACZ]


OPIS PRACY:
Teodor Axentowicz żywo interesował się folklorem - poza licznymi scenami z życia Huculszczyzny ukazywał również mieszkańców podkrakowskich wsi. Chłopki ubrane w wielobarwne, skrzące stroje wielokrotnie powracały w jego pracach. W odróżnieniu od tematyki huculskiej w tego rodzaju obrazach dominuje bogactwo kolorów i witalność. Malarz z dużą precyzją przedstawiał ubiór postaci, tak inspirujący "chłopomańskich" młodopolskich artystów swoją ludową barwnością.
W obrazie "Krakowianka" widoczne są wspomniane wyżej cechy charakterystyczne. Ukazana na pierwszym planie młoda kobieta delikatnie podpiera dłonią krągłą twarz i patrzy pięknymi oczami wprost na odbiorcę. Intensywne i pewne siebie spojrzenie postaci wyróżnia portretowaną od innych tego typu przedstawień podkrakowskich kobiet i dziewczynek, których wzrok jest zwykle odwrócony (por. np."Portret dziewczyny w stroju krakowskim" i "Dziewczyna w wiejskiej chustce" ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie).
Ludowy portret ujęty został w jesiennej aurze, lewy górny narożnik kompozycji rozświetlają bowiem złoto-brązowe liście. Co ciekawe, takie fragmentaryczne zasugerowanie pejzażowego tła właśnie przez wyrysowanie jesiennych liści przewijało się w kobiecych portretach Teodora Axentowicza stanowiąc rozpoznawalny poniekąd motyw jego ouvre - jako inne przykłady takiego rozwiązania można przywołać takie dzieła artysty jak: "Kobieta z białą różą" (własność prywatna), "Portret czytającej" (MNK) czy "Jesień" (ok. 1910, własność prywatna).
zapytaj o cenę
STYRYLSKA-TARANCZEWSKA Celina
STYRYLSKA-TARANCZEWSKA CelinaSTYRYLSKA-TARANCZEWSKA CelinaSTYRYLSKA-TARANCZEWSKA Celina
Tytuł:Martwa natura z butelką i trzema muszlami
Technika:tempera, papier
Wymiary:39 x 57,3 cm
64 x 82,5 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "Celina Styrylska"
Opisany na odwrocie.
zapytaj o cenę
STAROWIEYSKI Franciszek
STAROWIEYSKI FranciszekSTAROWIEYSKI FranciszekSTAROWIEYSKI Franciszek
Tytuł:Kobieta z hybrydą (2002)
Technika:pastel, papier
Wymiary:50 x 70 cm
76 x 94,5 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany śr.g.: "FrStarowieyski | 1702"
Do pracy dołączony dokument z galerii Artemis potwierdzający proweniencję obrazu bezpośrednio z pracowni Franciszka Starowieyskiego.

OPIS PRACY:
Franciszek Starowieyski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich artystów współczesnych, czerpał inspiracje ze sztuki secesji i surrealizmu, wypracowując ostatecznie zindywidualizowany styl malarski. W oferowanej pracy artysta zastosował wielokrotnie powracający w jego twórczości motyw sylwetki kobiety o pełnych kształtach, której towarzyszy surrealistyczne hybrydalne stworzenie. Postać widziana jest od tyłu i znajduje się blisko hybrydy mającej tułów konia (z fragmentami nasuwającymi skojarzenia raczej z umięśnionym ciałem lwa) i ptasią czaszkę w miejscu głowy. Całość wywiera na widzu silne wrażenie będące swoistą mieszanką zachwytu i niepokoju. W kompozycji został również zawarty tak znamienny dla malarstwa Franciszka Starowieyskiego erotyzm, przejawiający się nie tylko w samym ukazaniu kobiety w akcie, ale także w spleceniu nóg postaci i hybrydy.
Obraz został wykonany za pomocą pewnych, energicznych, kotłujących się linii, które kształtują ekspresyjne sylwetki. Franciszek Starowieyski w tej swobodnej kompozycji zawarł szereg charakterystycznych dla swojego malarstwa środków - wyraźny kontur, zawężenie gamy barwnej do dwóch kontrastujących ze sobą kolorów, sugestywny światłocień, jak i skupienie się na pięknie ciała. Artysta antydatował swoje prace o 300 lat wstecz, w związku z czym pastel "Kobieta z hybrydą", który powstał na początku XXI wieku, został przez malarza opatrzony datą 1702.
zapytaj o cenę
LUBASZKA Grażyna
LUBASZKA GrażynaLUBASZKA GrażynaLUBASZKA Grażyna
Tytuł:Klotylda (1996)
Technika:olej, płyta
Wymiary:70 x 49,5 cm
82,5 x 62,5 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "LUBASZKA’96"
Opisany na odwrocie: "GRAŻYNA LUBASZKA | Klotylda | 1996 r"
zapytaj o cenę
WYCZÓŁKOWSKI Leon
WYCZÓŁKOWSKI LeonWYCZÓŁKOWSKI LeonWYCZÓŁKOWSKI Leon
Tytuł:Kościół Dominikanów w Lublinie z teki "Lublin" (1918-1919)
Technika:litografia, papier chiński naklejony na karton, tektura
Wymiary:34,5 x 25,5 cm (wymiary grafiki)
61 x 49 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany ołówkiem p.d.: "LWyczół"
zapytaj o cenę
AXENTOWICZ Teodor
AXENTOWICZ TeodorAXENTOWICZ TeodorAXENTOWICZ Teodor
Tytuł:Rudowłosa
Technika:pastel, papier naklejony na tekturę
Wymiary:49,5 x 32,3 cm
65 x 47 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "T Axentowicz"
Na odwrocie fragment pieczęci krakowskiego magazynu przyborów malarskich Róży Aleksandrowicz.

Więcej o obrazie Teodora Axentowicza w przekrojowym artykule na blogu [ZOBACZ]


OPIS PRACY:
Kobiece portrety autorstwa Teodora Axentowicza są znane każdemu miłośnikowi polskiego malarstwa fin de siècle’u i dwudziestolecia międzywojennego. Artysta wypracował indywidualny kanon kobiecego piękna, który do dzisiaj zachwyca wielu odbiorców.
Prezentowany obraz to wizerunek młodej kobiety. Popiersiowe ujęcie i jednolita barwa tła z delikatnie zaznaczonymi elementami zieleni łączą się w harmonijne i z pozoru łagodne w wyrazie przedstawienie. Jasna cera modelki, jej rude, spięte w luźny kok włosy, wąskie usta oraz duże, szeroko otwarte oczy i skierowany na wprost wzrok nadają portretowi pomnikowy, monumentalny charakter. Mimo pastelowej kolorystyki i delikatnej kobiecości obraz Teodora Axentowicza zawiera w sobie swego rodzaju nastrój tajemnicy i siłę zamkniętą w nieugiętym spojrzeniu sportretowanej. Sposób ukazania postaci przywodzi skojarzenia z motywem femme fatale, który był niezwykle popularny na przełomie XIX i XX wieku.
zapytaj o cenę
ZIN Wiktor
ZIN WiktorZIN WiktorZIN Wiktor
Tytuł:Pierwszy śnieg (1998)
Technika:pastel, gwasz, papier
Wymiary:67 x 99,5 cm
75,5 x 108 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "Wiktor Zin | 1998"

OPIS PRACY:
Wiktor Zin, poza tym, że znakomicie rysował architekturę, był również świetnym pejzażystą. W swoich pracach o tematyce krajobrazowej najczęściej wykorzystywał pastel, rzadziej akwarelę, a niekiedy łączył techniki - jak w prezentowanym obrazie - by podkreślić pewne elementy. Tutaj artysta pociągnął gwaszem miejsca, w których warstwa śniegu miała być najgrubsza.
Oferowany wielkoformatowy obraz trafnie oddaje panoramę pola pokrytego pierwszym śniegiem, z widocznymi źdźbłami traw przebijającymi się przez tę delikatną pokrywę. Horyzontalny pejzaż z majaczącym w tle zagajnikiem i zarysami chat przecinają wertykalnie linie miedz oraz odciśnięty na świeżym śniegu ślad dwukołowego wozu. Warto zwrócić uwagę na wąską, działającą kojąco kolorystykę, zamkniętą właściwie w odcieniach błękitu, szarości i brązów, z mistrzowskim wykorzystaniem celowo prześwitującej między pastelem popielatej barwy papieru.
Obraz Wiktora Zina "Pierwszy śnieg" (1998) stanowi malarską formę poetyckiego zachwytu nad polskim pejzażem.
zapytaj o cenę
BORTNIK-MORAJDA Bogusława
BORTNIK-MORAJDA BogusławaBORTNIK-MORAJDA BogusławaBORTNIK-MORAJDA Bogusława
Tytuł:Ismena oswaja zwierzątko (1988)
Technika:olej, płótno
Wymiary:152 x 142,5 cm
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "BBortnik 88"
Opisany na odwrocie: "ISMENA OSWAJA ZWIERZĄTKO 1988 | 160 x 145"; "BOGUSŁAWA BORTNIK"
zapytaj o cenę
PIENIĄŻEK Stefan
PIENIĄŻEK StefanPIENIĄŻEK StefanPIENIĄŻEK Stefan
Tytuł:Ruiny zamku renesansowego w Krupem (1953)
Technika:olej, tektura
Wymiary:30 x 53 cm
35,5 x 58 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "SPieniążek 953"
Opisany na odwrocie: "Pieniążek Stefan | Ruiny zamku renesansowego | Krupe przed wschodem słońca | Krasnystaw | 1953"
zapytaj o cenę
BOROWICKI Władysław
BOROWICKI WładysławBOROWICKI Władysław
Tytuł:Wesele krakowskie
Technika:olej, płótno
Wymiary:50 x 69,5 cm
60 x 80 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "W. Borowicki"
zapytaj o cenę
CHRZANOWSKI Antoni
CHRZANOWSKI AntoniCHRZANOWSKI Antoni
Tytuł:Kościół Św. Kingi w Rajbrocie (1937)
Technika:olej, płótno
Wymiary:65 x 55 cm
Uwagi:Sygnowany i opisany l.d.: "ANTONI CHRZANOWSKI | KOŚCIÓŁ ŚW. KINGI RAJBROT 1937"
zapytaj o cenę
STYRYLSKA-TARANCZEWSKA Celina
STYRYLSKA-TARANCZEWSKA CelinaSTYRYLSKA-TARANCZEWSKA CelinaSTYRYLSKA-TARANCZEWSKA Celina
Tytuł:Martwa natura w zieleni (1985)
Technika:gwasz, papier
Wymiary:38,4 x 50,4 cm
64 x 76 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "Celina Styrylska"
Opisany na odwrocie.
zapytaj o cenę
ZIN Wiktor
ZIN WiktorZIN Wiktor
Tytuł:Pejzaż z polami (1975)
Technika:akwarela, papier
Wymiary:24 x 35 cm (w świetle oprawy)
32 x 43 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "Wiktor Zin | 75"
Opisany p.d.: "Halince - Witek"
zapytaj o cenę
STAŃKO Michał
STAŃKO MichałSTAŃKO Michał
Tytuł:Nowy Targ (1949)
Technika:akwarela, ołówek, papier
Wymiary:46,3 x 33,6 cm
50,5 x 37,5 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "M.Stańko | 949"
zapytaj o cenę
LACHUR Zdzisław
LACHUR ZdzisławLACHUR ZdzisławLACHUR Zdzisław
Tytuł:Rabin (1989)
Technika:olej, sklejka
Wymiary:72 x 50 cm
92 x 70 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "Z. LACHUR"
Opisany na odwrocie: "RABIN | 1989- | ZLachur"
zapytaj o cenę
FABIJAŃSKI Stanisław
FABIJAŃSKI StanisławFABIJAŃSKI StanisławFABIJAŃSKI Stanisław
Tytuł:Bukiet kwiatów polnych (1912)
Technika:pastel, papier
Wymiary:82 x 45 cm (w świetle oprawy)
107 x 70 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i opisany l.d.: "Stanisław Fabijański | Kraków 1912"
zapytaj o cenę
TARANCZEWSKI Wacław
TARANCZEWSKI WacławTARANCZEWSKI WacławTARANCZEWSKI Wacław
Tytuł:Owoce na krześle
Technika:olej, płótno
Wymiary:96,5 x 77,5 cm
100,5 x 82 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "T"
Na odwrocie metka Muzeum Wielkopolskiego w Poznaniu z Wystawy Zbiorowej Wacława Taranczewskiego (listopad 1949) oraz fragment innej metki z opisem obrazu.
zapytaj o cenę
SIERKO-FILIPOWSKA Joanna
SIERKO-FILIPOWSKA JoannaSIERKO-FILIPOWSKA JoannaSIERKO-FILIPOWSKA Joanna
Tytuł:Przebudzenie (2002)
Technika:olej, płótno
Wymiary:72,5 x 115,5 cm
86,5 x 130 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "Joanna | Sierko 2002"
Opisany na odwrocie: "„PRZEBUDZENIE” - | JOANNA SIERKO-FILIPOWSKA | 2002 R."
zapytaj o cenę
FOGTT Andrzej
FOGTT AndrzejFOGTT AndrzejFOGTT Andrzej
Tytuł:Auguste Rodin (2020)
Technika:akryl, płótno
Wymiary:100 x 70 cm
Uwagi:Sygnowany p.d. "Fogtt 20"
Opisany na odwrocie: "Fogtt | Auguste | Rodin | akryl"
zapytaj o cenę
KOWALSKI Leon
KOWALSKI LeonKOWALSKI Leon
Tytuł:Madonna
Technika:olej, płótno
Wymiary:70 x 51 cm
87 x 67 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany p.d.: "LKowalski"
zapytaj o cenę
JONIAK Juliusz
JONIAK JuliuszJONIAK JuliuszJONIAK Juliusz
Tytuł:Martwa natura w zieleniach (1992)
Technika:olej, płótno
Wymiary:100 x 81 cm
112 x 93 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "Joniak 92."
Opisany na odwrocie: "JULIUSZ JONIAK | MARTWA NATURA W ZIELENIACH’92 | 100 x 81 | 1992"
Na odwrocie metka z indywidualnej wystawy Juliusza Joniaka w Pałacu Sztuki Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie (maj-czerwiec 1998).
zapytaj o cenę
WALLIS-JONIAK Teresa
WALLIS-JONIAK TeresaWALLIS-JONIAK TeresaWALLIS-JONIAK Teresa
Tytuł:Port Lligat (1998)
Technika:olej, płótno
Wymiary:65 x 81 cm
76 x 92 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i datowany p.d.: "TWallis-J. | 98"
Opisany na odwrocie: "TERESA WALLIS-JONIAK | PORT LLIGAT | 1998"
Na odwrocie metka Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie.

Obraz reprodukowany w albumie Teresa Wallis-Joniak: malarstwo, katalog wystawy w Pałacu Sztuki TPSP w Krakowie, 5 listopada - 28 listopada 1999, Kraków 1999, poz. 48
zapytaj o cenę
SIERKO-FILIPOWSKA Joanna
SIERKO-FILIPOWSKA JoannaSIERKO-FILIPOWSKA JoannaSIERKO-FILIPOWSKA Joanna
Tytuł:Sukienka (2006)
Technika:olej, płótno
Wymiary:33 x 41 cm
44.5 x 52,5 cm (z oprawą)
Uwagi:Sygnowany i opisany p.d.: "Joanna Sierko | 434/2006"
Opisany na odwrocie: "JOANNA SIERKO-FILIPOWSKA „SUKIENKA” 2006"
zapytaj o cenę
Strony:
x
«
»